Katarzyna Płatek
Jestem pedagogiem, neurologopedą, terpeutą Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka Ukończyłam studia magisterskie z zakresu Pedagogika zs Edukacja Wieku Dziecięcego, Podyplomowe Studia Logopedyczne oraz Podyplomowe Studia Neurologopedyczne z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju Dziecka na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach.
Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku, niemowlęcym, przed przedszkolnym, przedszkolnym oraz szkolnym. Obecnie pracuje nie tylko z dziećmi w różnym wieku ale też z dorosłymi z zaburzeniami mowy i wadami wymowy. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje poprzez różnorodne kursy związane z pedagogiką i logopedią. W swojej pracy wykorzystuje elementy Terapii Taktylnej, Terapii Ustno-Twarzowej wg dr S. Masgutowej. Dodatkowo jestem zwolenniczką Metody Krakowskiej, chętnie wykorzystuje jej elementy w swojej pracy ciągle podnosząc swoje kwalifikacje w tym kierunku. Zajmuje się nie tylko terapią wad wymowy, ale też wszelkimi zaburzeniami mowy, zaburzeniami genetycznymi i neurologicznymi, rozwojem mowy jak i karmieniem klinicznym – terapeutycznym niemowląt i dzieci. Praca logopedy/neurologopedy przynosi mi wiele radości i satysfakcji. Jest to nie tylko wykonywany zawód ale też ogromna pasja, którą nieustannie rozwijam. Prywatnie jestem mamą 3-letniegoTymonka.
Kursy i szkolenia:
- Dzieci i zjawiska wokół nich. Metody aktywne i ich istota.
- Wspomaganie rozwoju umiejętności językowych i komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Szkoła dla rodziców i wychowawców.
- Poznaję, rozumiem i akceptuję siebie i innych- rozwijanie wrażliwości społecznej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Każde dziecko jest potencjalnie uzdolnione, lecz na wiele różnych sposobów. Jak korzystać z teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu?
- Terapia Taktylna wg metody dr Swietłany Masgutowej.
- Integracja sensoryczna, a rozwój i terapia mowy.
- Terapia psychomotoryczna według Procus i Block dla dzieci.
- Diagnoza a terapia w logopedii.
- Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych.
- Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania.
- Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania w przedszkolu.
- Zrozumieć autyzm.
- KOLD- karty oceny logopedycznej dziecka.
- Metoda Werbo-Tonalna.
Doświadczenie zawodowe:
- właściciel „LOGO-CHATKA CENTRUM NEUROTERAPEUTYCZNE”, pracuje w przedszkolach, żłobkach, poradniach na stanowisku logopedy i neurologopedy oraz terapeuty wczesnego wspomagania rozwoju. Wcześniej pracowałam jako nauczyciel przedszkola.